ســخــن شــیــعــه

به وبگاه عقیدتی سخن شیعہ خوش آمدید...

ســخــن شــیــعــه

به وبگاه عقیدتی سخن شیعہ خوش آمدید...

ســخــن شــیــعــه
طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۲
مرداد

زهیر الشاویش(متوفی 1434هـ) و اظهار به این که محمد ناصر الدین آلبانی(متوفی 1420هـ) ظالم است و کتاب ها و مخطوطات او را دزدیده!!!

  • سخن شیعه
۲۰
مرداد

ارائه دو سند صحیح از کتب اهل سنت برای اثبات همجنس باز بودن عمر بن خطاب خلیفه دوم، همان کسی که بظاهر جانشین رسول الله«صل الله علیه وآله وسلم» بود!!!!!

  • سخن شیعه
۱۸
مرداد

جعفر بن سلیمان(متوفی 178هـ) راوی ثقه(راستگو) نزد فریقین، که بغض ابوبکر و عمر را در دل خود داشت!!!

او فردی شیعه بود که شیخ طوسی«رض» او را در شمار یاران ثقه امام صادق«علیه السلام» قرار داده است.

  • سخن شیعه
۱۷
مرداد

پاسخ:

آمارهاى فعلى دنیا نشان می دهد که جمعیت دنیا بیش از 6 میلیارد نفر است.

کل مسلمانان (شامل شیعیان و مذاهب چهارگانه شافعى، حنبلى، مالکى و حنفى و نیز وهابیون) حدود 2/1 میلیارد و جمعیت شیعیان به تنهایى بیش از 350 میلیون نفر می باشد.

  • سخن شیعه
۱۶
مرداد

پاسخ:

دلیل آن اذیت وآزار و شکنجه هاى فراوانى است که از اموى ها و عباسى ها دیدند که در آن دوران ها کافى بود به کسى گفته شود: این شیعى و پیرو اهل بیت«ع» است که فوراً محکوم به مرگ شود 

  • سخن شیعه
۱۶
مرداد

بعد از آنکه صدیقه ی طاهره حضرت زهرا«س» در جریان غصب فدک، دروغ گو بودن ابوبکر را بر همگان اثبات نمودند، و حق و باطل را از هم تمییز دادند، امروزه پیروان همان خلیفه ی کاذب و آثم و غادر و خائن، برای تبریر جنایات و اکاذیب سلف خود راهی پیدا نکردند، مگر اهانت به مقام ام ابیها حضرت زهرا«س»...

  • سخن شیعه
۱۵
مرداد

پاسخ:

تقیه نوعى از نفاق نیست؛

زیرا نفاق، اظهار ایمان و پنهان داشتن کفر است، در حالى که تقیه اظهار کفر و پنهان داشتن ایمان است.

  • سخن شیعه
۱۵
مرداد

پاسخ:

نفاق درست نقطه مقابل تقیّه است، منافق کسى است که در باطن به مبانى اسلام اعتقاد ندارد 

  • سخن شیعه
۱۴
مرداد

پاسخ:

تقیّه آن است که انسان، عقیده دینى خود را در برابر مخالفان متعصّب و سرسخت که ممکن است خطرى براى او بیافرینند، کتمان کند.

  • سخن شیعه
۱۳
مرداد

پاسخ:

بهانه جویان با مشاهده آیات قرآنى که با صراحت قبول شفاعت پیامبران را نشان مى دهد و چاره اى جز قبول آن نیست، به بهانه دیگرى دست زده و مى گویند: این آیات مربوط به حال حیات آنهاست و نسبت به بعد از وفات دلیلى نداریم. به این ترتیب شاخه «شرک» را رها کرده به شاخه دیگرى مى پرند.

  • سخن شیعه