ســخــن شــیــعــه

به وبگاه عقیدتی سخن شیعہ خوش آمدید...

ســخــن شــیــعــه

به وبگاه عقیدتی سخن شیعہ خوش آمدید...

ســخــن شــیــعــه
طبقه بندی موضوعی

اثبات لواط(همجنس بازی) عمر بن خطاب در کتب اهل سنت

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

ارائه دو سند صحیح از کتب اهل سنت برای اثبات همجنس باز بودن عمر بن خطاب خلیفه دوم، همان کسی که بظاهر جانشین رسول الله«صل الله علیه وآله وسلم» بود!!!!!

 

1)اولین سند صحیح:

 (حدیث موقوف) قَالَ : أَخْبَرَنَا قَالَ : أَخْبَرَنَا إِسْحَاقُ بْنُ یُوسُفَ الأَزْرَقُ ، وَمُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الأَنْصَارِیُّ ، وَهَوْذَةُ بْنُ خَلِیفَةَ ، قَالُوا: أخْبَرَنَا ابْنُ عَوْنٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِیرِینَ ، قَالَ : قَالَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ :

" مَا بَقِیَ فِی شَیْءٍ مِنْ أَمَرِ الْجَاهِلِیَّةِ إِلا أَنِّی لَسْتُ أُبَالِی إِلَى أَیِّ النَّاسِ نَکَحْتُ ، وَأَیِّهِمْ أَنْکَحْتُ"


محمد بن سعد در کتاب طبقات الکبری با سند صحیح روایت کرده از محمد بن سیرین که گفت : قال عمر بن الخطاب:

«از امر جاهلیت برای من چیزی باقی نمانده جز اینکه تفاوتی نمیکند با چه کسی لواط کنم یا چه کسی با من لواط کند.»

 

الطبقات الکبری، ج3، ص289، الرقم الحدیث3714- طبق اسلام ویب


بررسی سند و اثبات صحت روایت:

إسحاق بن یوسف و محمد بن عبد الله و هوذة بن خلیفة این روایت را هر سه از ابن عون نقل کرده اند بنابراین وثاقت یکی از این سه به ابن عون کافی است.

(نکته: رقم الراوی بر اساس سایت اسلام ویب می باشد)

 

1 ) إسحاق بن یوسف بن مرداس القرشی الأزرق: ثقة مأمون

رقم الراوی: 979

 

2 ) هوذة بن خلیفة بن عبد الله بن عبد الرحمن الثقفى: صدوق حسن الحدیث

رقم الراوی: 8107

 

3 ) عبد الله بن عون بن أرطبان المزنى: ثقة ثبت فاضل

رقم الراوی: 4997

 

4 ) محمد بن سیرین الأنصارى: ثقة ثبت کبیر القدر

رقم الراوی: 7116

 

پاسخ به ردیه های مخالفین:

1-بعضی توجیه کردند که نه، معنایش این نیست بلکه معنایش این است که:

«برایم فرقی نمیکند که با چه قبیله ای ازدواج کنم و به چه قبیله ای دختر بدهم، از چه قبیله ای دختر بدهم و از چه قبیله ای دختر بگیرم»

 

پاسخ:

اولا: این کار از امور جاهلیت نیست بلکه امری اسلامی است.

اتفاقا در زمان جاهلیت  هر قبیله ای از هر قبیله ای زن و یا دختر نمیگرفتند اشراف از اشراف و فقراء از فقراء و کنیز با غلام ازدواج میکرد و اسلام بود که این مرزها را برداشت و گفت آنچه در ازدواج ملاک است تقواست.

ثانیا: عمر می گوید: «پروایی از آن ندارم»، خب مگر ازدواج چه امری هست که عمر می گوید از آن پروایی ندارم که انجام دهم!!!! در حالی که اگر منظورش ازدواج باشد پروا داشتن نمی خواهد، جسارت و جسور بودن نمی خواهد بلکه ازدواج سنت رسول الله است و پیامبر فرمود: «کسی که سنت مرا ترک کند از من نیست.»

 

پس این پاسخشان هم قابل توجیه نیست، روایت هم اسناد صحیح دارد پس تنها چیزی که باقی می ماند این است که:

2- ابن سیرین تابعی ست و چون عمر را درک نکرده است از عُمر سمعه نداشته و روایت منقطع و مرسل است.

 

پاسخ:

طبق مبانی رجالی مخالفین مرسل تابعی نزد جمهور اهل سنت حجت است:

الف- ملا علی قارى در رد این سخن که مرسل صحابى مورد قبول نیست مى‌نویسد:

قلت: مرسل التابعی حجة عند الجمهور، فکیف مرسل من اختلف فی صحة صحبته

مرسل تابعی، نزد "تمام دانشمندان" حجت است؛ چه رسد به مرسل کسى که در صحت صحابى بودن او اختلاف است!


القاری، علی بن سلطان محمد (متوفای1014هـ)، مرقاة المفاتیح شرح مشکاة
المصابیح، ج 9، ص 434، تحقیق: جمال عیتانی، ناشر: دار الکتب العلمیة - لبنان/ بیروت، الطبعة: الأولى، 1422هـ - 2001م.


ب- زرکشی، در کتاب النکت بر مقدمه إبن صلاح که از کتاب‌های معتبر درایه أهل سنت است، می‌گوید:

الجمهور علی قبول المرسل و وجوب العمل به إذا کان المرسل ثقة عدلا و هو قول مالک و أهل المدینة و أبی حنیفة و أهل العراق و غیرهم

جمهور أهل سنت بر این عقیده هستند که روایت مرسل را قبول دارند و عمل به آن را واجب می‌دانند در جایی که مرسِل، ثقه و عادل باشد. این سخن، قول  مالک بن أنس و فقهاء أهل مدینه و أبو حنیفه و فقهاء أهل عراق و دیگران است.

 

النکت، ج1، ص491- أضواء السلف/ ریاض


اقوال این دو عالم به وضوح ثابت میکند که وارد کنندگان شبهه به این روایت نه عالم به حساب می آیند و نه اهل سنت، چراکه اهل سنت مرسل تابعی را مطلقا حجت می دانند و فقط می گویند که مرسل باید از یک فرد ثقه نقل شود.

توضیح شخصیت رجالی ابن سیرین(طبق مکتبه شامله):

الاسم: محمد بن سیرین الأنصارى، أبوبکر بن أبى عمرة البصرى، مولى أنس بن مالک
الطبقة:  3، من الوسطى من التابعین

الوفاة: 110هـ - روى له:  خ م د ت س ق  (البخاری - مسلم - أبوداود - الترمذی - النسائی - ابن ماجه)

رتبته عند ابن حجر: ثقة ثبت کبیر القدر، کان لا یرى الروایة بالمعنى

رتبته عند الذهبی: ثقة حجة، أحد الأعلام، کبیرالعلم




2)دومین سند صحیح:

 (حدیث موقوف) حَدَّثَنَا أَبُو بَکْرٍ ، قَالَ : نَا حَدَّثَنَا أَبُو بَکْرٍ ، قَالَ : نَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِیَةَ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِیرِینَ ، قَالَ : قَالَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ:

" مَا بَقِیَ فِی شَیْءٍ مِنْ أَخْلَاقِ الْجَاهِلِیَّةِ , إلَّا أَنِّی لَا أُبَالِی أَیَّ الْمُسْلِمِینَ نَکَحْتُوَأَیَّهُمْ أَنْکَحْتُ"

 

مصنف ابن ابی شبیه، کتاب النکاح، رقم الحدیث13547- طبق اسلام ویب

بررسی سند و اثبات صحت روایت:

 

1)ابوبکر ابن أبی شیبة العبسی: ثقة حافظ صاحب تصانیف

رقم الراوی: 5049

 

2)مروان بن معاویة بن الحارث بن أسماء بن خارجة بن عیینة بن حصن بن حذیفة بن بدر:

ثقة حافظ

رقم الراوی: 7408

 

3 ) عبد الله بن عون بن أرطبان المزنى: ثقة ثبت فاضل

رقم الراوی: 4997

 

4 ) محمد بن سیرین الأنصارى: ثقة ثبت کبیر القدر

رقم الراوی: 7016

 

با این نتیجه عمر بن خطاب طبق اسناد معتبر اهل سنت فردی لواط کار بوده است.

 

***لــــعــــن الــــلــــه عــــلـــــی قــــــوم الـــظـــالــمـــیـــن***

 

  • ۹۵/۰۵/۲۰
  • سخن شیعه

شناخت خلفا

عمر

لواط

همجنس بازی

نظرات  (۸)

لعنت بر شیعیان افراطی و دروغ گو که لواط کردن خودشونو  پای انبیا مینویسن. حضرت عمر نه تنها از هر گناهی مصون هست بلکه از هر کسی هم برتره. آتش خودتون شما رو نابود خواعد کرد.
بسیار سپاسگزارم که کاملا علمی به اثبات خطای بزرگ جناب عمر پرداختید.
امیدوارم همه بدون تعصب و غرور به مسایل دینی و تاریخی بنگریم.

حق یار و یاورتان
حالا با این اثبات چیکار میخواید بکنید ما مسائل مهمتری داریم مثل شیوع منکرات در جامعه و اعلان به فسق
پاسخ:
اولا سلام علیکم, ثانیا ما به وظیفه مان که نشان دادن راه حق است عمل می کنیم, ثالثا همین نشان دادن راه حق و رسیدن به حقانیت اهل بیت از شیوع منکرات جلوگیری می کند, رابعا جلوگیری از اعلان به فسق کار گشت ارشاد است نه سخن شیعه 
بی حب علی نفس کشیدن جرم است
نحن رافضی وفتخر
خدا خیرتون بده
ارزوی موفقیت برای سخن شیعه
ممنون از وبلاگ سخن شیعه
پس عمربن خطاب همجنسبازهم بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی