ســخــن شــیــعــه

به وبگاه عقیدتی سخن شیعہ خوش آمدید...

ســخــن شــیــعــه

به وبگاه عقیدتی سخن شیعہ خوش آمدید...

ســخــن شــیــعــه
طبقه بندی موضوعی

زنا و فحشا، ارمغان خلافت عمر بن خطاب

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ


(برادران اهل سنت بی تعصب مطالعه کنند)عمل ننگین و شرم آور زنا که در بیت الفسادها با پرداخت مبلغی پول به فاحشه صورت می گیرد، در میان برخی از علمای اهل سنت حلال است و طبق روایت معتبر و شرم آوری از عُمر، علمای اهل سنت اجاره کردن زن را برای فحشا حلال می دانند!!

 

عبد الرزاق صنعانی بسند صحیح به نقل از أبو طفیل می نویسد:

13653 - عن ابن عیینة، عن الولید بن عبد الله، عن أبی الطفیل، أن امرأة أصابها جوع، فأتت راعیا، فسألته الطعام، فأبى علیها حتى تعطیه نفسها قالت: فحثا لی ثلاث حثیات من تمر، وذکرت أنها کانت جهدت من الجوع، فأخبرت عمر فکبر، وقال: «مهر مهر مهر، کل حفنة مهر» ودرأ عنها الحد.

 

روایت است از سفیان بن عیینه از ولید بن عبد الله از أبو طفیل نقل کرده است که زنى بسیار گرسنه شده بود، پیش چوپانى آمد و از او غذا طلب کرد، چوپان به او غذا نداد؛ و گفت مگر این که خود را در اختیار من قرار دهی . آن زن گفت: چوپان سه مشت خرما به من داد و مرا از گرسنگى نجات داد. و بعد آن زن این قضیه را با عمر در میان گذاشت، عمر تکبیر گفت!! و سه مرتبه گفت: این سه مشت خرما، همان مهریه تو است و بر آن زن حد جارى نکرد.

 

مصنف عبد الرزاق الصنعانی، ج 7 ، ص 406 ، ح 13653-مکتبه شامله

 

البته این به این نکته توجه داشته باشید که بر آن دختر گناهی نیست، زیرا او برای حفظ جانش چنین کرده، که مبادا از گرسنگی تلف شود.

بلکه مسئله حلیت آن است که عُمر تکبیر میگوید! برای آن مهریه قائل می شود! و آن را ازدواج می داند!

 

بررسی رجال:

1)عبد الرزاق بن همام الحمیری: ثقة حافظ

رقم الراوی: 4533-اسلام ویب

 

2)سفیان بن عیینة بن أبى عمران الهلالى: ثقة حافظ حجة

رقم الراوی: 3443-اسلام ویب

 

3)الولید بن عبد الله بن جمیع الزهرى: صدوق حسن الحدیث        

رقم الراوی: 1790-اسلام ویب

 

4)عامر بن واثلة بن عبد الله اللیثى (أبو الطفیل): صحابی

رقم الراوی: 4118-اسلام ویب

 

نکته جالب اینجاست که جمعی از علمای اهل سنت همانند ابوحنیفه با استناد به همین روایت به حلال بودن زنا و روسپیگری فتوا داده اند!!

« رجل استأجر امرأة لیزنی بها، "فلا حد" علیهما فی قول ابی حنیفة»

اگر مردی زنی را اجاره کند تا با او زنا کند، ابو حنیفه گفته هیچ حدی نه به زن و نه به مرد، زده نمی شود.

 

المبسوط للسرخسى، ج 9 ، ص 58 ، الناشر: دار المعرفة – بیروت

 

البته نباید از ابو حنیفه گله داشت، چون بى دلیل و مدرک فتوا نداده ‌ و با استناد این روایت عُمر چنین حکمی داده اند!

 

و همچنین ابن حزم نیز در کتاب المحلی پس از نقل روایت عبد الرزاق قول ابو حنیفه را مطرح میکند:

 

قَالَ أَبُو مُحَمَّدٍ - رَحِمَهُ اللَّهُ -: قَدْ ذَهَبَ إلَى هَذَا أَبُو حَنِیفَةَ وَلَمْ یَرَ الزِّنَى، إلَّا مَا کَانَ مُطَارَفَةً، وَأَمَّا مَا کَانَ فِیهِ عَطَاءٌ أَوْ اسْتِئْجَارٌ فَلَیْسَ زِنًى ولَا حَدَّ فِیهِ

 

ابوحنیفه قائل است اگر کسى زنى را براى زنا کردن اجاره کرده باشد(یا در ازایش چیزی به او بدهد) و با او زنا کند، این عمل، زنا محسوب نمى‏ شود و حد زنا نیز جارى نمى‏ شود!!

 

المحلى لإبن حزم الظاهری، ج 11، ص 250، مسأله 2213-مکتبه شامله

 

پس اگر مردی با زنی رابطه جنسی بر قرار کند و در ازایش چیزی بدهد یا این که مبلغ اجاره را به او بدهد زنا نکرده است!!

در بیت الفسادها مردان به زنان مبلغی می دهند و با آن ها زنا می کنند!! پس با این فتوای علمای اهل سنت با استناد به این حکم عمر بن خطاب! تمامی اعمالی که در این فاحشه خانه ها صورت می گیرد زنا نیست، بلکه باید برای آنها تکبیر و الله اکبر هم گفت-استغفرالله-

 

  • ۹۵/۰۶/۱۹
  • سخن شیعه

احناف

حنفیه

شناخت خلفا

نظرات  (۱)

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی